مقالات و اخبار مقاطع مختلف رشته مدیریت www.modiranfarda.zepo.ir

برای دانلود مقالات به سایت : www.modiranfarda.zepo.ir مراجعه بفرمایید یا در قسمت پیوند ها مستقیما وارد سایت شوید

مقالات و اخبار مقاطع مختلف رشته مدیریت www.modiranfarda.zepo.ir

برای دانلود مقالات به سایت : www.modiranfarda.zepo.ir مراجعه بفرمایید یا در قسمت پیوند ها مستقیما وارد سایت شوید

این وبلاگ برای کلیه دانشجویان دانش پژوهان محققان و علاقمندان رشته مدیریت راه اندازی شده است.
با تشکر مدیریت وبلاگ

بایگانی

فهرست اسامی داوطلبان دارای حدنصاب برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاهها در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۵ پنجشنبه اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وضعیت داوطلبان آزمون دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۵ که انتخاب رشته کرده اند در کدرشته محل‌های انتخابی براساس حدنصاب اعلام شده توسط دانشگاه و موسسات آموزش عالی بصورت کارنامه در روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه منتشر می شود. 

داوطلبان می توانند کارنامه خود را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

داوطلبانی که در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند می توانند براساس برنامه زمانی دانشگاه مربوط با همراه داشتن مدارک لازم در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی ذیربط شرکت کنند.

اطلاعیه هر یک از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی که ملاک شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی است در روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت بر روی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت. 

هر یک از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نیز نسبت به درج اطلاعیه مربوط به موسسه خود و مطابق با اطلاعیه منتشره توسط سازمان در سایت خود اقدام خواهند کرد.

ضمناً فقط داوطلبانی می توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی برای انجام ارزیابی تخصصی اقدام کنند که کد رشته محل مربوطه را در زمان انتخاب رشته انتخاب، و حد نصاب مربوطه را مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۷
مدیر وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی