مقالات و اخبار مقاطع مختلف رشته مدیریت www.modiranfarda.zepo.ir

برای دانلود مقالات به سایت : www.modiranfarda.zepo.ir مراجعه بفرمایید یا در قسمت پیوند ها مستقیما وارد سایت شوید

مقالات و اخبار مقاطع مختلف رشته مدیریت www.modiranfarda.zepo.ir

برای دانلود مقالات به سایت : www.modiranfarda.zepo.ir مراجعه بفرمایید یا در قسمت پیوند ها مستقیما وارد سایت شوید

این وبلاگ برای کلیه دانشجویان دانش پژوهان محققان و علاقمندان رشته مدیریت راه اندازی شده است.
با تشکر مدیریت وبلاگ

بایگانی

پذیرش بیش از 51 هزار داوطلب در آزمون دکتری

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴ ق.ظ

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش 51 هزار و 641 داوطلب به عنوان معرفی شدگان نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 95 خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از ثبت‌نام 158 هزار و 253 داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 95 خبر داد و گفت: در این آزمون در 7 گروه آموزشی و در 77 کد رشته امتحانی در روز جمعه 14 اسفند سال 94 در 54 شهرستان برگزار شد، 127 هزار و 724 داوطلب در جلسه حاضر شدند.

وی در مورد انتشار نتیجه اولیه آزمون مذکور اظهار کرد: نتیجه اولیه آزمون کلیه‌ داوطلبان حاضر در جلسه به صورت کارنامه تنظیم شد و کارنامه مذکور از روز دوشنبه 16 فروردین 95 روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

همچنین روز سه‌شنبه 17 فروردین ماه دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس متقاضیان قرار گرفت و هر داوطلب ضرورت داشت پس از مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل اقدام کند.

از تعداد 127 هزار و 724 داوطلب 122 هزار و 936 داوطلب دارای نمره کل تراز نهایی مثبت (یک و بالاتر) بودند که برابر ضوابط منحصرا به این داوطلبان اجازه انتخاب رشته داده شد.

انتخاب رشته 109هزار و 312 داوطلب در آزمون دکتری

توکلی در ادامه از انتخاب رشته 109 هزار و 312 داوطلب در آزمون دکتری خبر داد و گفت:‌نتیجه بررسی وضعیت داوطلبان در کد رشته محل‌های انتخابی با توجه به حد نصاب اعلام شده توسط دانشگاه و موسسات به صورت کارنامه تنظیم شده و کارنامه کلیه داوطلبان مذکور از عصر پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وی افزود: از 109 هزار و 312 داوطلب انتخاب رشته کننده با توجه به نمره حد نصاب اعلام شده توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو، 51 هزار و 641 نفر به عنوان معرفی شدگان در یک یا چند کد رشته محل حد نصاب نمره کل تراز نهایی لازم را داشتند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد شرکت داوطلبان در مراحل ارزیابی تخصصی توضیح داد: برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی کد رشته محل یا کد رشته محل های دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی ذی‌ربط مقرر شد تا معرفی شدگان برابر برنامه زمانی دانشگاه‌ها یا موسسات آموزش عالی مربوط با همراه داشتن مدارک لازم در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاه‌ها یا موسسات آموزش عالی ذی‌ربط شرکت کنند.

وی ادامه داد: اطلاعیه‌ی هر یک از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که ملاک شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی است نیز از عصر پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

همچنین هر یک از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نسبت به درج اطلاعیه‌ مربوط به موسسه خود از طریق سایت اطلاع رسانی خود نیز اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: فقط داوطلبانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای ارزیابی تخصصی اقدام کنند که کد رشته محل مذکور را در زمان انتخاب رشته انتخاب نموده و حد نصاب نمره علمی اعلام شده را برای کد رشته محل مورد نظر مطابق کارنامه کسب کرده باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۳
مدیر وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی