مقالات و اخبار مقاطع مختلف رشته مدیریت www.modiranfarda.zepo.ir

برای دانلود مقالات به سایت : www.modiranfarda.zepo.ir مراجعه بفرمایید یا در قسمت پیوند ها مستقیما وارد سایت شوید

مقالات و اخبار مقاطع مختلف رشته مدیریت www.modiranfarda.zepo.ir

برای دانلود مقالات به سایت : www.modiranfarda.zepo.ir مراجعه بفرمایید یا در قسمت پیوند ها مستقیما وارد سایت شوید

این وبلاگ برای کلیه دانشجویان دانش پژوهان محققان و علاقمندان رشته مدیریت راه اندازی شده است.
با تشکر مدیریت وبلاگ

بایگانی

رئیس دانشگاه آزاد گفت: ما هنوز با مهر و محبت گذشته مواجه نیستیم و برخی وزارتخانه‌ها در آگهی استخدام می نویسند مدارک این دانشگاه معتبر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده ظهر امروز در چهارمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه یک مدل جهانی برای توسعه علم و فناوری است، اما متاسفانه برخی به دلیل حسادت و جنبه‌های سیاسی از این فرآیند حمایت جدی نمی‌کنند، اما ما می‌توانیم مشکلات را زیرپا بگذاریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در حال حاضر دارای ۹۰۵ واحد و مرکز آموزشی است که در مجموع ۳۷ درصد دانشجویان کل کشور در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

میرزاده خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این دانشگاه ۲۷ هزار و ۸۵۲ رشته محل دارد، گفت: ۲۰ هزار از این رشته محل‌ها از طریق شورای گسترش مصوب شده است و ۷ هزار رشته محل این دانشگاه به تصویب کمیسیون قانونی مجلس شورای اسلامی رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: این دانشگاه ۳۲ هزار استاد دارد که در مجموع ۴۴ درصد اعضای هیات علمی کشور در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

میرزاده افزود: این دانشگاه دارای ۲ هزار و ۷۵۰ بورسیه است که امسال و سال آینده این افراد فارغ‌التحصیل خواهند شد.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه ۶۵ درصد جذب این دانشگاه از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دولتی و ایرانیان شاغل به تحصیل در خارج از کشور صورت می‌گیرد، گفت: کسانی که دانشگاه آزاد را زیر سئوال می‌برند در واقع خودشان را زیر سئوال برده‌اند، چرا که بیش از نیمی از اساتید ما فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دولتی هستند.

وی تاکید کرد: این دانشگاه طی سال‌های گذشته ۶۳ هزار سند علمی در پایگاه بین‌المللی اسکوپوس و ۴۱ هزار سند علمی در پایگاه بین‌المللی آی اس آی منتشر کرده است.

میرزاده گفت: سهم این دانشگاه در تولید علم ایران بیش از ۲۰ درصد است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بین‌المللی این دانشگاه گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد دارای ۵ واحد و دفتر برون‌مرزی است که برنامه داریم تا تیرماه امسال دفاتر این دانشگاه در میلان ایتالیا و کلن آلمان را راه‌اندازی کنیم.

میرزاده خاطرنشان کرد: همچنین برنامه داریم تا پایان سال جاری تعداد دفاتر و واحدهای برون‌مرزی خود را به ۱۵ واحد و دفتر افزایش دهیم که در این واحدها و دفترها موضوع تبادل استاد و دانشجو، فعالیت‌های علمی مشترک و جذب دانشجویان ایرانی خارج از کشور دنبال می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد تصریح کرد: بودجه این دانشگاه در سال جاری ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود که برنامه داریم درآمد اختصاصی و اقتصاد دانش‌بنیان این دانشگاه را به ۴۰ درصد درآمدهای غیر شهریه‌ای برسانیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۲
مدیر وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی