مقالات و اخبار مقاطع مختلف رشته مدیریت www.modiranfarda.zepo.ir

برای دانلود مقالات به سایت : www.modiranfarda.zepo.ir مراجعه بفرمایید یا در قسمت پیوند ها مستقیما وارد سایت شوید

مقالات و اخبار مقاطع مختلف رشته مدیریت www.modiranfarda.zepo.ir

برای دانلود مقالات به سایت : www.modiranfarda.zepo.ir مراجعه بفرمایید یا در قسمت پیوند ها مستقیما وارد سایت شوید

این وبلاگ برای کلیه دانشجویان دانش پژوهان محققان و علاقمندان رشته مدیریت راه اندازی شده است.
با تشکر مدیریت وبلاگ

بایگانی

معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به بی اثر شدن نمره مردودی در معدل کل دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی اظهار کرد: بی اثر شدن نمره مردودی در معدل کل دانشجویان از مهر ماه آتی برای دانشجویان دکتری هم اجرا می‌شود.

دکتر حسین حسینی گفت: نمره مردودی در معدل کل دانشجویان مقطع کارشناسی برای ورودی‌های 93 به بعد و برای دانشجویان مقطع ارشد ورودی‌های 94 بی تاثیر شده بود و امسال نیز این طرح برای دانشجویان مقطع دکتری ورودی‌ 95 به بعد اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس این قانون چنانچه دانشجویی موفق به کسب نمره قبولی در درسی نشود یا به عبارت دیگر نمره ردی بگیرد چنانچه یک بار دیگر درس مذکور را بگذراند و موفق به کسب نمره قبولی شود، نمره ردی درکارنامه این دانشجو درج می‌شود اما در معدل کل محاسبه نمی‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در ادامه با بیان این که امر مذکور موافقان و مخالفان زیادی دارد، اظهار کرد: نکته مثبت این موضوع این است که بر اساس آیین‌نامه‌های قبلی، جبران معدل برای دانشجویان، مخصوصا دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و دانشجویان دکتری بسیار دشوار بود اما بر اساس آیین‌نامه‌های جدید جبران معدل، تسهیل شده است. باید توجه داشت که صفر هم جزو نمره های ردی محسوب می‌شود و در معدل کل بی اثر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷
مدیر وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی