مقالات و اخبار مقاطع مختلف رشته مدیریت www.modiranfarda.zepo.ir

برای دانلود مقالات به سایت : www.modiranfarda.zepo.ir مراجعه بفرمایید یا در قسمت پیوند ها مستقیما وارد سایت شوید

مقالات و اخبار مقاطع مختلف رشته مدیریت www.modiranfarda.zepo.ir

برای دانلود مقالات به سایت : www.modiranfarda.zepo.ir مراجعه بفرمایید یا در قسمت پیوند ها مستقیما وارد سایت شوید

این وبلاگ برای کلیه دانشجویان دانش پژوهان محققان و علاقمندان رشته مدیریت راه اندازی شده است.
با تشکر مدیریت وبلاگ

بایگانی

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با مسن ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلیل غرقی متولد 1311 و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد مسن ترین دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی است که مقطع کارشناسی را با معدل 19.17 به پایان رسانده و در حال حاضر دانشجوی رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی ارشد در واحد مهاباد است و تصمیم دارد تحصیلات خود را تا مقطع دکتری نیز ادامه دهد.

وی انگیزه خود را از ادامه تحصیل در این سن علاقه به تحصیل دانست و گفت: به عقیده من در این سن و شرایط تنها راهی که برای من مانده ادامه تحصیل است و تنها جایی که محیط پاک و با صفایی دارد، دانشگاه آزاد اسلامی است که از این بابت از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس واحد و معاون آموزشی واحد سپاسگزارم که مشوق و یاری دهنده من در تمام مراحل تحصیلی بوده اند.

غرقی نحوه برخورد دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: در محیط دانشگاه از در ورودی تا رئیس واحد، مهربان و مشوق من هستند و به همین دلیل تصمیم گرفته ام تا پایان زندگی به تحصیلات خود ادامه دهم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ علمی سطح بالایی دارد و به همین دلیل این دانشگاه را انتخاب کردم، گفت: به همه در هر شرایط سنی توصیه می کنم که به تحصیل علم بپردازند. دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ علمی می تواند باعث رشد انسان شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۷
مدیر وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی